SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 12 maj 2010

5 veckor


Blir Mira idag,fy vad tiden går fort men jag är så lycklig och försöker njuta av varje dag,detta är ju förmodligen min sista bebis och det är så härligt att få vara hemma med en liten igen..
Hon har allt fått lite rundare kinder och är lite mer vaken.
Så trist väder och Lucas som är på minizoo.
Jag blir så förbannad och ledsen när jag läser HÄR en pappa som förlorade vårdnaden om sina barn,då sköt han dom,tänk det barnet som står och ser när pappan skjuter syskonet,fy f*n!

2 kommentarer:

Hoffa sa...

Härligt att höra att du mår så bra gumman.
Det blir nog en liten till tids nog=). Kram kram till er alla.

ylvisen sa...

Så söt :)