SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 31 maj 2010

Hab-läkaren


Det gick bra på hab,Ebba vägde 13 kg och 92 cm,följer sin kurva perfekt. Den nya läkaren var bra så det känns tryggt inför framtiden=). Så fint väder nu,jag sövde Mira i vagnen och satte mig i solen men hon ville inte sova så länge,lite röd hann jag ändå bli. Måste bättra på brännan inför helgens bröllop,annars finns det ju fuskspray som tur är=).

3 kommentarer:

Kerstin B sa...

Oj Clara är 103 lång å väger 18 kilo så det är lite skillnad på tjejerna.
Kram

Jenny H sa...

Ja visst är det skönt att få lite färg, men lagom är bäst så jag är alldeles säker på att du är precis perfekt som du är :-)!

ylvisen sa...

Va skönt att läkaren var bra!

Felix är ju lika lång, perfekt ju! Då kan de pussas bra!