SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 11 maj 2010

Wiiieee!

På fredag åker vi till Ikea och ska shoppa massor,typ allt till barnens rum och inredning till mina garderober,tack snälla Sofia som tar våra barn. Sen ska vi städa och skruva ihop möbler och flytta ut,åhh jag är så lycklig,vad skönt det ska bli för barnen att få varsitt rum! Jag ska ta foton när vi är klara,kommer bli så bra!

Idag har jag vart så trött,tog en morgonpromenad med Sofia men sen har det inte hänt mycket mer på skolgatan....

Imorgon ska Lucas på utflykt med 6-åringarna,dom ska till mini-zoo,han ska ha med sig fika och mat. Vi köpte en pizza så han får ta med det,ett säkert kort om han ska ha nått i magen:-) Så imorgon ska vi vara på dagis redan klockan 8.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen har jag hittat nät!!!Vad roligt att läsa vad ni har haft för er.Va Mira har blivit stor!!!Behöver barnen något till rummet eller kläder?Storlekar??Vi är i Provance men kör nu norrut hemma till pingst.
Kramar
farmor o farfar

Mor sa...

Hej farmor O farfar
VA GÖTT att vara i Provance:)
Själva tar vi nu en premiärtur med husbil till BORÅS "Yippi" Hihi;)
Mormor o Morfar

Skolgatan sa...

Ja mamma nästan samma sak,Provance eller Borås...?;-)

Kläder är alltid roligt,Lucas har 110-116,Ebba 98-104 och Mira har 56 nu så 62-68 blir bra till sommaren. Men dom behöver inget speciellt.

Kram på er!

ylvisen sa...

Ja va kul, det förstår jag. Ska bli himla kul att se sen, vi ses ju snart, herre gud va kul!