SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 2 maj 2010

Maricas möhippa

Här väntar vi på Marica som hade fått ett brev med packningslista och att hon skulle till solariet och byta om sen ställa sig på torget och vänta. Hon tog god tid på sig och det var ingen värme...


Här har hon fått på sig sina snygga kläder,sen fick hon gå runt med en bok och fråga folk om äktenskapsråd.


Efter lunch åkte vi till spa i Skövde där hon fick en behandling,sen fick hon svida om till snygga festkläder.


Det blev singstar och sen gick dom ut på krogen. Tyvärr fick jag lämna festen tidigare än jag hade tänkt för jag började må illa och tur var att jag åkte i tid för när jag kom hem så kräktes jag så jag klarade mig inte från Ebbas maginfluensa. Men nu mår jag bra,känner mig bara bakis fast jag inte drack en droppe...

Tack för igår alla glada möhippe-brudar det var jättekul och själva blivande fru Smedberg bjöd verkligen på sig själv,jättekul! Nu ser vi fram emot ett fint bröllop den 5 juni:-)!


Idag är så fint väder,jag har ju legat i sängen halva dagen men nu har jag vart ute en stund med Ebba,hon har lärt sig blåsa såpbubblor jättebra nu.

5 kommentarer:

Mor sa...

Men lilla gumman då åkte du på detta i alla fall:(
Hoppas du mår bra nu då o att resten av fam.Kraft klarar sig "UCH"
Krya på dig kramar!!

ylvisen sa...

Nice dag, synd att du var tvungen att avvika! Snygg hon var bruden!

Duktiga ebba, felix blåser med näsan men det går det oxå! :)

Fisan sa...

Så du blev sjuk, usch då. Men det verkar vara en hyffsat snabbt övergående magsjuka, alltid något.

Möhippan var skitskojsig, och det känns som om bruden var nöjd.

Ses till veckan hoppas jag!

Malin sa...

Trist med magsjuka men skönt att du redan mår bättre. Duktig Ebba som blåser så fint. Thea sticker ut sin underläpp när hon ska blåsa så blåset kommer uppåt =)

Kristin sa...

Tack för en jätte rolig dag. Tråkigt att du blev sjuk, men hoppas nu du mår bättre. Vi ses snart igen. Ha en bra vecka, kram kram Kristin