SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 8 maj 2010

Trist majväder


Varför kan det inte vara fint väder även på helgen? Usch vad tråkigt väder det är,kallt och blött...

Vi har vart inne och bakat sockerkaka,blåbärsmuffins med crumble och dinkelbullar,allt från underbara Leila Lindholms bok den är helt super. Ska köpa hennes andra bok också. Hade tänkt att baka lite småkakor också men hade ju glömt köpa smör när jag var och handla och det är en ganska viktig del i bakning:-),ändå sprang jag fram och tillbaks på ica flera gånger men glömde ändå en grej alltså...

Mira har sovit rätt kasst inatt+att vi la oss sent så jag har inte fått så mycket sömn,men har sovit en stund nu i eftermiddag,det var skönt.

Ikväll ska vi laga köttfärsfylld barkis,det var längesen,mums!

Trevlig lördagkväll på er!


2 kommentarer:

sara sa...

Så din lilla tjej sover oxå kasst! Inte roligt när dom krånglar på nätterna! Tilde sov bra när hon var mindre, men det har ändrats tyvärr! Syns på kalaset sen! =)

Malin sa...

Låter jättegott, måste önska mig den boken. Kram Malin