SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 3 maj 2010

Ny vecka





Idag har jag fixat här hemma hela förmiddagen medans barnen var på dagis. Jag har fått iordning ett riktigt skötbord till Mira och torkat ur mina skohyllor i min nya garderob och ställt in några skor där och så har jag städat bilen.
Men det är ju superfint väder så när jag hämtade barnen åkte vi till Storebro och hade picknick på pizza vi hade över från igår. Barnen kastade sten och jag sola,nu syns det inte att jag har städat bilen för nu är den full med sand igen:-)

2 kommentarer:

Kristin sa...

Mysigt vid Storsbro. Vi var där i torsdags och lekte okastade sten. Inte så stor strand, men det räcker att leka lite på. Kram

ylvisen sa...

Va mysigt!

Pizza.......... :)

Om 17 dagar kommer vi :D