SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 25 maj 2010

Miramys


Jag vill inte att tiden ska gå så fort,jag vill ha min lilla bebis-Mira länge men det känns för varje dag att hon växer och är mer med och mer vaken,det är ju självklart också kul men det är så mysigt med en bebis♥.
Idag har jag vart i Skövde och shoppat,kläder till mig,keps till Lucas,stövlar till Ebba,solhatt till Mira och så överraskade jag Martin med nya kalsonger=)
Vi tog med Gabriel efter dagis idag,dom leker jättebra och skratta så mycket så Lucas kissa på sig,det har inte han gjort på flera år,dom hade nog väldigt kul!

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Vilken otroligt söt bild!!

Marica sa...

Gabriel var så nöjd med em :) Tack för idag! Mysig bild!!! *Kram*

Mor sa...

Tänk vilka fina tjejer man har:)
<3 <3.Kram

sara sa...

Jag förstår verkligen vad du känner! Vill inte heller att tiden ska gå så fort, Tilde börjar kännas riktigt stor nu. Var tog den lilla bebisen vägen! Visst är det lite roligare nu, men kanske är sista gången man har en liten, så man blir rädd när man inte hinner med när dom växer! Kram