SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 4 maj 2010

Mina jobbarkompisar♥

Har vart och fikat hos en av mina jobbarkompisar,det var några till från jobbet där och Mira fick paket från hela teamet+några till,ett urfint halsband och armband med hjärtan och en gossedocka och jag fick choklad:-),tack för det!!

Mira var vaken hela tiden,lite gnällig,ville bli omkringburen så det fick Elisabeth stå för. Hon var nog övertrött för nu har hon sovit i vagnen sen vi gick därifrån för ca 2 timmar sen.

Idag ska mormor och morfar hämta Lucas på dagis för jag ska åka med Ebba till tandläkaren och göra en ny gjutning till gomplatta,hon ska få nån med en skena som har en pärla på som ska stimulera till att jobba med tungan med stängd mun,ska bli spännande. Vi får stanna i Skövde för ikväll är det teckenkurs som gäller så det blir nog en sväng förbi det gyllene M:et,Ebbas favorit-matställe.

4 kommentarer:

ylvisen sa...

Å middag på donken! Inte illa. Ser felix och ebba sitta där om 15 år!

Spännande med gomplattan, någon typ av mutterplatta då?

Nice med presenter!

kram

Jenny H sa...

Åh vilken massa fina presenter ni fått!

Vilken duktig Ebba ni har.. Hon är ju helt fantastisk.. Sitta med på en teckenkurs i två timmar utan minsta tecken på missnöje.. Mira skötte sig ju oxå toppenbra!

Ses imöra!!!
Kram!

Mor sa...

Duktiga tjejer!!..:)
Hur verkar gomplattan då?? funkar det bra?
Kram

Patricia sa...

Hej!!!
Jag säljer barnkläder, ett märke som heter Rabdido. Jag erbjuder nu alla mina bloggläsare 10% i webshoppen och eftersom du också läst på min blogg vill jag erbjuda dig och dina bloggläsare samma sak! Om du är intresserad kan du lägga ut denna text på din blogg!

10% i webshopen! På www.rabdido.se
I vår webshop kan du rabdidohandla när du vill. Om du anger kod: PatAxe145 får du 10% rabatt på dina köp i webshopen. Du kan använda din rabattkod hur många gånger du vill. Rabatten justeras i efterhand, du kommer få ytterligare en orderbekräftelse senast 48 timmar efter att du registrerat din order.
Aktuell kollektion säljs bara på homepartyvisning, den kan du inte beställa via webshop. Vill du handla ur aktuell kollektion hjälper jag dig gärna med en beställning. Kontakta mig! Kanske vill du själv vara värdinna för en visning av rabdidos färgstarka kläder? Förutom härlig shopping i lugn och ro tillsammans med vännerna får du då en förmånlig värdinnerabatt/gåva.
patricia.axelsson@rabdido.se