SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 15 maj 2010

Ebbas fondvägg


Nu har vi en väldigt stolt tjej här på skolgatan:-). 
Igår var vi på Ikea typ hela dagen,vi var helt slut när vi kom hem,kan tänka mig att stackars Sofia var det med som hade våra barn...
Vi fick med allt vi tänkt+lite mer,hela kärran ocn hela skåpet i bilen var fyllt. Idag har vi börjat skruva ihop grejerna,Lucas rum är nästan klart,det blir så bra. Han är och leker med en kompis så han blir nog förvånad när han ska få sova i nytt,eget rum inatt.

18 kommentarer:

Hoffa sa...

Det gick så bra igår. Ni har så fina barn. Lycka till me skruvandet=). kram kram

Jenny H sa...

Åh vilken härlig fondvägg!
Kul att ni hitta en massa saker!
Kommer och kollar in rummen en dag!

kram!

Johanna sa...

Underbar!!!! Lucas vägg var störtcool. Kan tänka mig att han var glad!

Johanna sa...

Vill oxå komma och kolla! Jag slutar tidigt 3 dagar den här veckan. Hur har du det Jessica? Och du Jenny?

marica sa...

Verkligen supersnygga fondtapeter båda två! Kommer blir grymt fint!

Jenny H sa...

Johanna, att det ska va så svårt att få ´tet :-)!
Den här veckan är rätt körd för MIN del.. Får ni ihop det så kör en dejt utan mig. Men nu bubblar jag snart över av saker att prata med dig om Johanna så nu MÅSTE vi snart ses!!!!

Ha en trevlig lördagkväll!

Kram!

Skolgatan sa...

Jag kan alla dar utom torsdag för då är det ju grillkväll. På onsdag ska ebba till läkaren men vi är hemma till halv tre. Ni är välkomna till mig,bestäm en dag ni som jobbar:-)

Skolgatan sa...

Jaha Jenny vi måste skrivit samtidigt för jag såg inte ditt svar. Men jag kan nästa vecka annars?

Erika sa...

JAG blir avis. En sån fondvägg vill jag ha. Maffigt! Tänk att få ligga och kolla på den när man ska somna. Elvira skulle också vara impad. Det är säkert.

Kul att ni hittade allt ni skulle ha. Annars tycker jag att det jag ska ha ofta är slut när jag åker iväg till IKEA.

Tänk att bygget snart är klart. Vilket jobb ni har gjort du och din man. Har jag sagt att jag är impad? Nä trodde inte det heller.

Och avis.... ;-)

Jenny H sa...

Ja vi hade visst skrivit samtidigt Persika, det verkar vi va bra på :-)!
Onsdag är isf den enda dag som skulle funka något sånär. Jag slutar då 15.30 å kan komma direkt till dig då isf. Kan dock inte stanna så länge, men lite är bättre än inget!

Håller med Erika, jag är oxå IMPAD och avis (fast det håller jag för mig själv annars blir ni säkert så hemskans malliga!)

Kram!

Malin E sa...

a kul hon ser skitlycklig ut!! KUL att fixa ordning nu!!
Kram Malin

Malin sa...

Vilken lycka att ha en sån vägg, så himla fin! Önskar vi var mer fixiga, hade vi satt upp en sån så hade den nog suttit där till Thea blev 14 haha. Kram Malin

Anonym sa...

onsdag funkar för mig.....snälla vi kör på det! Längtar efter er allihop!Var visst inte inloggad.
Johanna

Jenny H sa...

Japp för mig funkar det att ta onsdagen!

ylvisen sa...

Ha ha, grym!

Anonym sa...

OK då gör vi så eller hur Jessica! Kuuul! Kramar Johanna

Skolgatan sa...

Japp,Johanna och Jenny det kör vi på,kul!

Helene sa...

Å vilken härlig tapet :) Vad roligt att det snart är klart. Kram