SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 30 maj 2010

Glad Mira


Idag fick jag med ett leende på kort,hon är svårflörtad men idag har hon bjudit på många leenden så då passa jag på att ta fram kameran=).
Annars har min dag vart sådär,huvudvärk och lättirriterad. Martin åkte ut och cykla med Lucas och Ebba så då passa jag och Mira på att sova,sen fick jag blommor och en tidning i morsdag-present så då känns det bättre igen,men jag har fortfarande ont i huvudet...
Imorgon ska jag och Ebba till habläkaren,vi har en ny läkare nu för hennes gamla går snart i pension och har dragit ner på sin tid,tyvärr för han är jättebra. Men den nya kanske är bra,jag hoppas det.
Nu ska vi se på film!

2 kommentarer:

Malin sa...

Så himla söt!

Jenny H sa...

Såna där dagar vill man bara dra täcket över huvudet och låtsas att man inte finns! Hoppas du känt dig bättre idag!