SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 8 oktober 2011

5-årskalas













Vi har vart på Stellas 5-årskalas. Massa folk,massa fika,ponnyridning och ansiktsmålning. Jag är helt trött efter denna fest så jag kan bara tänka mig hur Stellas föräldrar mår:).






Ebba var rädd för hästen men Tuva hoppade på en stund.
























Ebba var även rädd för ansiktsmålningen men Mira fick sig en liten krona,den blev inte helt klar för Mira ville inte. Hon skaffade sig även en bula,det blev lila-rött över ögat...





Annah måste haft fullt upp hela veckan med alla fina bakverk!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Oj oj! Vilket kalas!! Kan tänka mig att det är ett gäng barn och föräldrar som somnar tidigt ikväll :)!

Kramis!

Camilla J sa...

Ja herregud vilken kalas ! som sagt Annah måste verkligen haft fullt upp. Det var kul.

Kram C

ylvisen sa...

Oj!