SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 27 oktober 2011





Nu är jag blondie igen,skönt att få sitta några timmar hos Lisa på morgonen. Längden har jag inte tagit så mycket på för jag sparar. Tack mamma för bidraget,kostar ju endel men är helt klart värt att gå till frisör regelbundet.

Jag vet att jag tjatar men imorgon är dagen jag längtat efter så länge,vi ska hämta Bella:).



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Du blev så snygger så!!!!

Ida fick Ebba, med hjälp av mig, berätta på samlingen att hon ska få en lillasyster i morgon :)! "Bella" säger hon så bra så! Synd att det är djurförbud annars hade Bella kunnat komma till bruna och presentera sig :)!

Kramen!

Anonym sa...

Du e så fin!!! Hälsa Bella

Hoffa sa...

Det va jag som skrev innan

ylvisen sa...

Fina Jessica! Å Lucas förstås!

Var hämtar ni hunden, vilken stad (och vilken parkering)?