SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 26 oktober 2011

Kvällis







Ännu en dag passerad. Haft fina Sofia och hennes barn här på besök.
Nu ligger 3 nybadade syskon och myser.

Jag skulle vilja gå ut på promenad men det vågar man inte,har vart ett våldtäcksförsök och sen går det ryckte att det är flera som blivit jagade,vet ej vad som är sant i denna lilla staden men inte värt att riskera.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Åh så gosigt det ser ut i er soffa :)!

Ja det är så dumt att man inte kan känna sig säker! Inte värt att riskera nåt... Att två blivit förföljda vet jag säkert och våldtäktsförsöket har ju tidningen skrivit om. Resten skriver jag upp på ev rykteskonto och hoppas det stannar kvar där.

Kramis! Saknar du filmen ;)?

mamma sandra sa...

Men usch va otäckt. Bättre att ta det säkra före det osäkra!

Va söta dom är allihopa :)

farmor sa...

Håll dej inne!!
Vilka godisar jag längtar!
Kramar farmor