SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 10 oktober 2011

En vecka....







Sen Elsa lämnade oss,jag och Mira har vart vid graven och tänt ljus.

Passa även på att berätta för mamma och pappa att dom ska få ett nytt barnbarn









En liten Bella ska flytta in hos oss om ca 2 veckor,jag klarar mig inte utan hund och därför skaffar vi en ny nu när jag ändå är hemma.
Ska bli så skönt med tass-ljud och gos i soffan igen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

ylvisen sa...

Men gud så söt, vad är det för sort!! Roligt och bra att passa på nu!

kram

Anonym sa...

Såååå söt!! Melwin blev kär! 

elin bjurström sa...

Oj vilken söting... Vad är det för sort tro? Eb

Jenny H sa...

Det här var ju som du förstod en fantastisk överraskning :)! Jag blev ju glad så jag fällde en tår! Känsliga jag :)! Stella kommer passa perfekt hos er!

Skolgatan sa...

En chihuahua Elin:)

Nyinflyttad sa...

Vilken söting =)

Jenny H sa...

Haha! Vad fick ja Stella ifrån??? Tror det är efter ditt förra inlägg från Stellas kalas :)!

Kram!

Malin sa...

Åh så söt! Grattis till nya bäbisen =)