SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 4 oktober 2011

Celsius







Var tvungen att köpa när jag såg att det kommit till maxi,idag kör jag en och hoppas på en puff så jag tar tag i dagen...












Ebba har vart på BVC-kontroll 17 kilo och 101 cm:),så hon fick vara hemma från dagis,hade en skön morgonstart förutom att vi saknar vår bästaste:


















Det är så fruktansvärt tomt både hemma och i mitt hjärta,som ett stort hål<3.
Hon har funnits vid min sida i nästan 14 år och nu finns hon inte mer:(

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Jenny H sa...

Mittenkortet på Elsa är SÅ mkt hon!! Ler med hela ansiktet :)! Det är ju så man tänker på lilla damen! En glad skit som älskade människor men som aldrig blev någon kantarell hund. Men hon var på god väg :)! Klart att hjärtat blöder... Kärleken mellan djur och matte/husse går inte att beskriva för den som inte upplevt det.. :(

Skönt att det gick bra på BVC med Ebba! Och tack för hjälpen igår...

Kramar<3

Kerstin B sa...

Så söta dina flickor är både de här på jorden och den i himlen.

Clara var oxå på BVC kontroll häromdagen. Hon är 116 lång och 22 kg.

Anonym sa...

Älskade vän! jag lider med dig, men det enda som hjälper mot sorg är att sörja. Stor Kram från Emma D.
( jag vet inte hur jag använder mitt bloggid från telefonen än)

Nyinflyttad sa...

Celsius är kalas! Kör den innan träning! Gillar den jättemycket!
Förstår att saknaden är stor :'(

Mor sa...

Har precis nu varit ute vid Elsagummans lilla grav..
Och den lilla lycktan som barnen tände lyser sååå fint i nattmörkret

Kram!

ylvisen sa...

Missade detta inlägg!

Då är nog Ebba och Flex ungefär lika stora, felix lite tyngre bara :)

Lilla Elsa....