SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 29 oktober 2011

Första natten




Har gått så bra,sovit i egen säng,vakna kl:6 kissade ute sen somnade hon om tills Lucas och Ebba väckte oss vid 7. Då blev det kiss och bajs inne,3 små harpluttar och kisspöl stor som en femma:).


Hon är mycket mindre än vad jag trodde hon skulle vara,nästan löjligt liten:). Försökte ta en bild med min Filippa K-mugg så man kommer ihåg hur liten hon var...

Ikväll ska vi till Elin och Andreas,jag ska göra efterrätten. Ska bli trevligt att träffa hela vårt glada gäng.

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Malin sa...

Åh vilken söt och pyttig liten Bella, va mysigt! Kram

Jenny H sa...

Så bra att hon sovit gott! Herregud, hon är ju verkligen mini!! Längtar!!

Vi ses ikväll! Ska verkligen bli superkul!!

farmor sa...

Vilken liten tös!Ska hon med på festen?
Allt bra för övrigt förstår jag.
Kramar

ylvisen sa...

Så liten :)