SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 25 oktober 2011

Lchf-falukorv





En korv med hög kötthalt
Ca 3 dl Crème fraiche
2 paket bacon
Liten purjolök
Svamp
Ca 1 tsk Senap
En näve riven ost

Strimla och stek bacon och purjo,lägg i bunke och blanda med resten av ingredienserna,lägg blandningen över korven och in i ugn 30 min 220 grader.

Serveras med sallad eller blomkålsmos!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Fy fan va gott! Blomkolsmos var länge sedan jag gjorde!

ylvisen sa...

Blomkål.....

farmor sa...

Verkar riktigt gott jag har tänkt att göra blomkålsmos till mej i kväll får nog titta i frysen efter korv!Vad gör Ebba länge sedan jag såg henne på bild?Lycka till med Bella!
Kramar farmor