SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 24 oktober 2011

En köpp:)




Haft Camilla här på kaffe,vi har mycket att ventilera nu när vi vart ifrån varandra hela helgen.

Alice har börjat gå och dom leker mer och mer med varandra,så söta.

Ätit bröd och grejer i helgen och nu har jag lärt mig ännu en gång att min mage mår så himla mycket bättre utan kolhydrater,tur det är måndag idag.

På fredag ska vi hämta Bella:)!
Hoppas hon kommer sova som en prinsessa på sin fina bädd,en svart fatboy.



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Mor sa...

ÅH vad gulliga dom är småtjejerna!!
Haha!! vet nog var Bella kommer att spendera sina sovstunder...;))))

Kram!

ylvisen sa...

Kan ingenting om hundgrejer men jag antar det är en bra grej :)

Så kul med tjejerna, de blir ju liksom uppväxta ihop på riktgt precis som Jesper och Emma och sen Jack och Alex (Bettans barn).

Å sen om några år antingen älskar dom varandra eller hatar :)

Kram

Jenny H sa...

Åh en fatboy till Bella! Vad gulligt! Passar säkert damen galant :)!

Kram!