SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 14 september 2008

Stolsdyne-byte...

Denna söndagen började med mys-frukost,jag hade kokat ägg och skurit upp lite frukt,till det hade vi juice,mackor och kaffe,så skönt att äta ihop hela familjen.

Lucas i jobbar-kläder:

Efter frullen gick Martin och Lucas ut och jobbade lite,ska ta bort vårat plank på baksidan så stora grävmaskinen kan komma in där.


Jag och Ebba tog vagnen och gick till Hem och hobby där köpte vi tyg så jag kan klä om våra stolsdynor. Jag tog en vaxduk som ser ut som linne-duk. Det var lite jobbigt att klä om dom,innan var det vitt tyg som var jätte-skitigt,så skitigt så man skämdes när folk skulle sitta på dom. Men resultatet blev riktigt bra tycker iallafall jag:-).
Här kommer lite före och efter bilder:

Före:

Efter:

Till lunch idag fick barnen äta frukt,jag hann inte fixa nått under stolsdyne-bytet..
Jag och Martin åt äppelkaka med vaniljsås,det hann jag göra innan stolsdyne-bytet startade:-)



1 kommentar:

Anonym sa...

any of her no diaper showing her bald puffy c--t?