SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 16 september 2008

Efter frukost idag gick vi ut på en långrunda,jag rörde inte på mig på hela förra veckan,så nu satte jag barnen i syskonvagnen,hunden i koppel och på med promenadskorna. Det var så skönt. Vi stanna till en stund på en liten lekpark,det är min favvo-lekpark för barnen leker så bra själva där och det är så det ska vara i lekparken tycker jag.






Nu ska vi äta lunch sen är det dax för dagis och jobb!

4 kommentarer:

Emmas keramik sa...

Åååå va kul att du bloggar! Nu kan jag ju hänga med vad som händer i ert liv mycket lättare :)
Spännande att ni gräver och bygger ut!
Stor kram och lycka till med bloggandet.
Emma

Anonym sa...

Hej! Trevligt att se en granne på nätet. Skönt att bli lite uppdaterad när men sitter på fjället och det är 1 grad varmt och regn och man längtar lite efter lilla Hjo.. Hoppas det går bra med utbyggnaden!
//Stina

Skolgatan sa...

Hej Emma!
Japp här ska du få se vad som händer hos oss,jag tycker det är jättekul att blogga än så länge.
Hoppas vi får hälsa på en nykläckt snart:-)
Kram

Skolgatan sa...

Hej Stina!
Vad mysigt det låter i Sälen;-)
Ja med utbyggnaden har det inte hänt så mycket mer än en stor grop,tur vi har så snälla grannar som står ut med oss:-)
Kram