SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 8 september 2008

Imorgon direkt efter jobbet ska Ebbas logoped komma till dagis,det var längesen vi sågs nu,hoppas hon är nöjd med Ebbas utveckling. Efter mötet ska jag klippa mig,funderar på att släpa med Ebba också för hon behöver verkligen göra något åt sitt hår.
Nu ska jag slänga barnen i badet,dom är riktigt smutsiga,har lekt i sanden och Ebba har kladdat mat i håret:-)
Jag köpte nya skor till henne i lördags,så fina!


Kunde inte motstå dom men hon behövde verkligen nya skor.

Martin är ute och gräver,stöttar upp så det inte ska rasa så mycket mer.
Så här såg det ut igår kväll när det hade regnat massor och pumpen hade gått sönder så Martin fick klampa omkring nere i leran och vattnet och laga pumpen.



Nu är det bolibompa och jag ska laga mat,efter det bad och sova för barnen.

Inga kommentarer: