SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 22 september 2008

Igår kom vi hem från Göteborg,har vart mycket trevligt!
Jag shoppade inte så mycket men det blev en ny vagn till Ebba och en skötväska så jag får lite ordning på reservkläder,blöjor och mat när man är ute.
Lucas fick lego-gubbar och Ebba fick pärlor och pärlplattor,stora pärlor som är lite lättare.

Den här veckan jobbar jag förmiddag så nu är jag trött,jag lägger in lite nya bilder imorgon för snart ska jag se på singelmammor,det är så bra.

Idag hade Ebba vart så glad på dagis tyckte Johanna(hennes assistent)och hon har även vart väldigt glad hemma nu ikväll också. Hon försöker småspringa lite men hon klaffsar så med fötterna så det ser så kul ut:-) Hon gillar när man jagar henne,då får hon lite småpanik men skrattar gurglande,så härligt!

Inga kommentarer: