SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 10 september 2008

Klippning och gymnastik

Idag åkte vi till Lisa(frisören)direkt efter dagis. Hon klippte lugg på Ebba och toppade det slitna,sen gjorde hon jättefina inbakade flätor och avslutade med lite rosa i luggen. Hon blev så fin!!






Efter klippningen åkte vi hem och lämnade Ebba hemma med mormor så åkte jag och Lucas på gymnastiken. Han var så duktig,han vågade mycket mer mot förra terminen. Tog tyvärr inga kort där men jag ska göra det en annan gång.

Nu ikväll har jag badat,var så skönt. Sen var det idol,I like:-) Det var med en tjej som var så otroligt bra,fast jag tycker det är roligare att se dom som ställer upp och tillomed sjunger sämre än mig...

Inga kommentarer: