SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 11 september 2008

Städ och lek

jag är alltid så trött när jag kommer hem efter jobbet så då är det livsfarligt att sätta sig ner,idag körde jag igång och städade direkt,det skönt att ha lite ordning igen bara tvättstugan kvar men den känns hopplös nu när vi gräver ute,Martin hänger jobbkläder där inne och det blir sand överallt hela tiden. Ebba hjälte till med dammsugning:-)



Till kvällsmat åt vi stekta ägg-mackor och då kom Jenny(min syster)på besök så hon fick det med:-)

Sen har det vart mest lek,här kommer lite bilder. Lucas lekte med sin bil och Ebba med sin favorit docka.



Jag har badat ikväll igen,så skönt när man är lite frusen. Nu är det Idol!

Inga kommentarer: