SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 23 december 2009

Första lediga dagen

Jessica vaknar klockan 5 och kan inte somna om,5:40 är jag uppe och gör tekakor och köttbullar,så nu är det klart. Lucas har precis vaknat,ska snart väcka resten av familjen och äta färskt bröd till frukost. Sen ska jag och Lucas in till Skövde,jag ska fixa en sista julklapp och köpa gran,köpa gran är Martins uppgift men eftersom jag ska åka in så får jag fixa det,ska hitta den finaste granen vi haft:-).


Imorgon ska vi vara ensamma,skulle vart här allihop men nu när vi renoverar orka vi inte så Martins föräldrar ska fira med hans systers familj. Vi ska ut en sväng till min mamma och pappa på lunch men vi ska fira "på riktigt" med dom på juldagen. Det blir en lugn jul på skolgatan,men imorgon har vi datorförbud här men jag kanske slänger iväg nått till bloggen från mobilen:-)

7 kommentarer:

Jenny H sa...

OJ! Dataförbud imorgon! Gud vilken bra ide!!! Det ska jag ta upp som förslag här hemma oxå!

Då passar jag på att önska er en riktigt GOD JUL idag här på bloggen!!! Vi ska oxå va själva förutom på kvällen då vi ska till svärmor o svärfar men det ska verkligen bli skönt att bara få rå om oss själva!!!

Jättejulkram till er alla från oss alla (ja Bullen inräknat!)

KRAAAAAAAM!

Malin E sa...

God-Jul på er Jessica här har jag haft lite dataförbud för mamman i familjen hon har inte fått sitta så mycket vid datorn och det har varit riktigt skönt. ;o)
Kram Malin

Malin sa...

Va mysigt att få vakna till lukten av nybakat! Önskar er en riktigt God Jul! Kramar från Malin, Thea 6 co

stina sa...

God jul till er alla på skolgatan från ett snöigt örebro

ylvisen sa...

God Jul och största kram en världen, skönt med lugn och ro!

Marica sa...

God Jul från oss lite längre bort på Skolgatan! Fint julkort vi fick, Tack!
Kram på er!

Camilla sa...

Vi önskar er en riktigt
GOD JUL !!!
Kram från Tuva Camilla & Urban