SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 14 december 2009

Trött

är jag idag. Har sovit kasst inatt,så svårt att somna på söndagen när man har vart vaken sent hela veckan och vet att klockan ringer 4:40 dagen efter.
Lucia på dagis var som sagt fint,vi var ute och barnen och fröknar sjöng sen var det lucia-fika.
Här är en bild med tomten också:-)
Nu tvättar jag för fullt,äntligen har vi kopplat in tvättmaskinen(provisoriskt)så jag slipper åka ut till mamma vilket jag ändå inte gjort på länge och det märks på vår tvätthög!
Godnatt!

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Så fina så! Det var gulligt med alla små michellingubbar :-)!

Hoppas du kunnat sova lite bättre inatt så du kan känna dig lite mer utvilad idag!

Ses sen!
Kram!

ylvisen sa...

Ha ha, va söta!