SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 25 december 2009

Julen fortsätter

Igår natt vakna Lucas vid halv 3 och hittade paket i sin strumpa,han kom in och visa mig,jag sa åt honom att öppna det senare och sova lite mer först. Han gick med på det och gick in och la sig,efter en stund kom han igen och var törstig,tror det var nån som var lite spänd:-). Sen vakna han vid sju,det var ett star wars-spel till wii:t så han var sysselsatt fram till lunch. Ebba fick kritor och målarböcker.

Det blev lunch och Kalle anka hos mamma och pappa,sen hem och vänta på tomten och vi hade vart snälla för visst kom han till oss:-)




Jag fick den bästa julklappen,hade aldrig kunna gissa det för vi skulle inte köpa nått speciellt,jag fick en ny telefon igen:-). Det är det bästa jag vet,packa upp och kolla in alla nya grejer,han skämmer bort mig min man,jag har nog aldrig köpt en egen mobil,brukar få en om året men nu hade jag en som jag inte har gnällt nått speciellt på,men nu fick jag ju en ännu bättre. Kul,ska försöka få igång så jag kan blogga från den så ska ni få se vilka fina bilder den tar!
Idag ska vi fira hos mamma och pappa,min systers familj kommer dit,det ska bli kul det!
Nu ska jag fixa frulle så vi hinner bli hungriga till middag igen.

4 kommentarer:

ylvisen sa...

Åh lika som jag!

:)

Jenny H sa...

Ja den där mobilen hörde jag allt talas om ;-)! Kul!!!

Marica sa...

Du har det bra du som blir bortskämd :)

Emilias sa...

Haha, NU såg jag vad du hade för mobil ;) Glöm min fråga!! :)