SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 1 december 2009

Mage och hår


Magbild v.22 och min nya frisyr börjar känna mig stor nu och det är ju hälften kvar. Lisa på Hair i Hjo är så duktig,jag är supernöjd som vanligt! Blev mörkt underhår och lite mörka slingor,sen klippte hon upp det.
Jag var där från 16 till 18:30 nästan så jag har haft en riktigt skön egentid idag.
Nu har jag röjt lite här för imorgon kommer tjejerna på symöte,ska bli trevligt med tjejsnack:-)

5 kommentarer:

ylvisen sa...

Jättefint! Snygg mage oxå!

Nu ska ev jeanette titta på vagnen i helgen, meddelar sen vad hon säger....

Kram

Kristin sa...

HEJ!!!
Oh, vad snygg du blev i håret och vilken söt lite mage du har.
Kram Kristin

Nyinflyttad sa...

Gud vad snyggt!!! Jättesöt mage :) Kan du inte ta en närbild på håret? Är det svarta slingor i? Hade jag förra året och vill gärna ha det igen :)
Kram

Nyinflyttad sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny H sa...

Jättefint!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bravo Lisa!!!

Ja det ska bli skoj med en träff i morgon med tjejsnack o allt annat det nu innebär :-)!

Har precis kollat på Flickan med elden.. Kommer inte bli lätt att somna efter den men så är jag ju av det känsliga släktet oxå..

Natti natti!