SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 30 december 2009

Ögon

Idag åkte jag och Ebba in och kika lite i affärer. Jag hittade 2 jeanslegging och en tröja,inga mammakläder men modet är ju långa tröjor och leggings och det passar ju perfekt för en tjockismage:-)

Sen bar det av till sjukhuset,Ebba hade en ögontid,dom kikade lite hur det funkade med glasögonen och vi skulle fortsätta som innan,vet inte riktigt vad vi gjorde där idag men det är ju bra att dom kallar oss ofta,skulle snart få en tid igen och då skulle dom göra en ny synundersökning.

I eftermiddag har hela familjen vart i pulkabacken. Delar av familjen Smedberg var där så Lucas lekte med Gabriel. Ebba och Filip kramades,så söta:-)

Nu ska jag göra cheesekake,ska vi ha till efterrätt imorgon. Tänk att det snart är 2010!

4 kommentarer:

Sofia sa...

2010, man kan ju knappt skriva det. Gott nytt år iaf!

ylvisen sa...

god efterrätt! Här blir det daimbombdaim och casablancatårta. Bra att de har koll på ögonen. Ja modet är perfekt för dig. Kan du skicka mig ett sms, ditt nummer har ramlat bort ur nya luren. Kram

marica sa...

Barnen var så lyckliga för att ni oxå var där :)
Gott nytt år vännen, vi hörs!

Hanna sa...

100 dagar kvar till bäbisen, vi längtar efter vår nya lilla kusin. Gott nytt år på er alla från familjen Kristensson