SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 11 december 2009

Varannan fredag

Nu har man helg då. Skönt att skifta och vara ledig varannan fredag. Men som jag har sagt förut,tiden bara rusar iväg,jag hänger inte med men idag är vi lediga och ska städa så vi kan slappa sen:-)

Imorse vakna Lucas tidigt med otäck hosta,nästan krupp som han alltid brukar få men nu var det ett tag sen och detta var inte riktig lika illa så det kanske har växt bort. Vi gick iallafall upp klockan 6 men jag sov en stund på soffan så nu är jag pigg.

Ikväll har affärerna i Hjo kvällsöppet,kanske man tar sig en promenad och kikar lite.
Jag är på bakhumör också men vi får se om jag fortfarande är det efter städningen....
Hepp en kopp kaffe till sen sätter vi igång!

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Du bara bakar och bakar.... :)

Låter som en bra dag, iaf efter städningen. Vår städning kommer på måndag!

kram

Jenny H sa...

Du är så duktig! Är avis på dig!
Själv har jag varit på IKEA och shoppat! Alltid lika kul! Nu ska jag röja här så vi kan spika panel i helgen!

kram kram!