SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR


Vill jag önska alla mina läsare,jag och Sofia ska snart gå till njuta och skriva inköps-lista,sen ska vi handla och förbereda för middagen ikväll.

Martin är lite halvkrasslig och ligger i sängen och vilar. Ebba ska snart sova middag,bäst det om hon ska orka med kvällen.

Grabbarna ska bada balja ikväll medans tjejerna fixar mat.


Kommer säkert bilder från kvällen sen!

6 kommentarer:

Marica sa...

Tack! Jag vill att du ska veta att din kommentar hos mig värmde <3
Gott nytt år! Kram!

Malin E sa...

Gott nytt år!!
Kram Malin

Mor sa...

GOTT NYTT ÅR!! Till Fam.Kraft
Här skjuter vi champangen redan nu!
Vi firar 35årig förlovningsdag idag!!DÄ DU!!!
Kram

Kristin sa...

Gott nytt år!!!!!!!!
Kram

ylvisen sa...

Gott nytt år! Hoppas martin kryar på sig.!

skicka mig ett sms är du snäll, ditt nummer har ramlat bort.

Anonym sa...

god forsättning på er hoppas kvällen var bra. många nyårs kramar från oss på slingerv.