SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 20 november 2010

Adventsstäd

Har börjat skura och putsa inför att få ställa fram adventsgrejer,för mig är det förbjudet att ställa fram saker redan,tidigast fredag tycker jag:)!

Martin har vart hemma och sovit ett par timmar och har nu åkt till kss igen:(.



Linus har vart här och lekt,när Sofia hämta han gick vi med dom till kiosken och köpte lite lördagsgodis,nu sitter barnen i Lucas rum och kollar på ice age 3 och äter godis.
Jag ska ta mig en kopp kaffe och slappa i soffan.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Gott med lördagsgodis!!!

Hos oss gäller samma sak, absolut inga adventssaker före helgen 1:a advent!

Sköt om er!

ylvisen sa...

Jag är oxå ganska noga med att inte tända för tidigt. Näste helge är jag dock borta så jag ställer nog fram i veckan men tänder det inte...

Skickar en extra kram att ta med till kss.