SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 1 november 2010

Tufft disco

Lucas krockade med en kompis på discot i fredags=2 lösa framtänder,blod och en ledsen kille:(,det gick bra med kompisen som fick Lucas tänder i pannan. Idag skulle vi till tandläkaren för dom ville kolla det,hon sa att det såg bra ut men vill helst ta bort dom lösa tänderna så han kan äta och borsta ordentligt,skulle höra av mig om en vecka igen.
Lucas var ändå nöjd med disco-kvällen för han hade hunnit äta popcorn och dansat,inte med någon tjej men det hade vart snygga tjejer där<3..

Imorgon ska Mira vägas,ska trycka i en flaska precis innan vi åker så ska nog kurvan va bvc-fin igen;)

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Oj då, vilken otur!

Ha ha ja ge henne lite extra så tanten blir nöjd :)

kram

Jenny H sa...

Ja usch vad otäckt det såg ut på bilden! En olycka händer så lätt...

Hoppas tanten blir nöjd idag! Mira är ju en pigg å glad tjej och det måste väl ändå ses som något viktigt!?

Nu ska jag gå till jobbet så jag kan ta emot mina tjejer!

Kram!