SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 2 november 2010

Tisdag

Vägningen av Mira imorse gick ganska bra,hon låg lite under kurvan så vi ska byta ut ett vällingmål till gröt,jag ser att hon mår prima så jag är inte orolig.

Sen har vi vart på babycafe,Lucas har ju lov men Jill hade med sin stora kille så då gick vi med en stund,sen följde Espen med hem,första gången dom lekte nu när dom är större,skiljer bara några veckor på dom så vi hängde ihop på babycafet när dom var små,tiden går:)

I eftermiddag har vi vart på teckenkurs,jättekul. Gick igenom gamla ord,lärde oss lite nytt men jag vill bli bättre på att teckna flerordssatser.

Har även hunnit med en promenad med mina Sofior,skönt med luft och tjejsnack.

Nu desperate housewives!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Mor sa...

Oj ska hon inte äta välling mer??
Vad ska vi då söva henne med till helgen? (kanske rödvin??hihi) Gröt?? (undrar om dä funkar?)
Kram!

Skolgatan sa...

Men hon ska äta välling! Vi ska byta ETT vällingmål till gröt:)

Jenny H sa...

Det är guld att få använda tecken vuxna emellan ibland! Det lär man sig väldigt mycket på! Längtar redan till nästa gång!!