SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 16 november 2010

Tisdag

Började som vanligt med babycafe,väldans trevligt tycker både jag och Mira. Spana in alla söta bebisar och prata med andra mammor(ingen pappa idag). Sen är det sångstund och efter den brukar vi gå för då är det dax att hämta Lucas.

När jag hämtat Ebba gick vi och handlade,riktigt skönt väder idag,sol och kyligt!




Mira gillar att bada,hon brukar bada i stora karet men idag tog vi baljan och det var ju smidigt!



Lucas "posar" kommer nog bli modell när han blir stor och fått nya tänder;),på fredag är det disco igen,hoppas armar,ben och tänder håller sig hela..

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

Emmas keramik sa...

Vilka söta ungar!!!
Så kul att träffa på dig idag, vi borde verkligen ses snart.
Som tur är kan jag ju följa ditt liv på bloggen istället.
Skickar massa kramar till er!
Kram!

Mor sa...

Ha ha!! Det syntes att det var poppis med bad..;)
Och säg till fotomodellen att ta det lugnt på nästa fest nu då..;))
(så söta barnbarn!!)
Kram!

ylvisen sa...

Åh fina ungar :)

Jo att det du följer oss det vet jag och jag vet oxå att det är jobbigt att kommentera via luren :) Har tagit bort den dryga inställningen nu!

kram

ylvisen sa...

Ja ha ha, du är verkligen JÄTTEROLIG, nu kommer ju ingen kommentera när jag redan fått 8 kommentarer ha ha, skoja bara!

ylvisen sa...

Förresten så är jag hungrig.

ylvisen sa...

Ska snart gå och lägga mig...

Drygobert Boman

farmor sa...

Vilken festprisse!Är Tuva med på discot också?
Och lilla badnymfen är hon alltid glad?
Längtar-kramar
Farmor