SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 25 november 2010

När ska det sluta?

Snön bara vräker ner och gjorde ju det hela dagen igår med.
Jag beundrar alla som jobbar med att snöröjning,vilket jobb dom gör!


Så här ser det ut nu,baljan och bänken syns knappt.

Idag har vi en pigg Lucas men nu börjar jag bli förkyld,ont i halsen och snorigt men inte så farligt än så jag hoppas det inte blir värre.
Undra om jag också får en klubba om jag tar medicin..?




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jennie sa...

nu är det väl snart dags för vinter-designet på bloggen som du lovade.. :)

Jennie sa...

såå fin!!! :) ja, känns skönt det -kroppen behöver lite värme nu :)
Fast här har det inte snöat allt på nån vecka, men det som kom ligger kvar och det e iiiiskallt ute!

Jenny H sa...

Klart morsan ska ha klubba :)!!