SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 17 november 2010

Önskelista




Idag följde Lucas och Elliot med och hämta Ebba.



Det var en kall promenad men skönt att komma ut lite.



Om 2 dagar ska jag testa laga bröd på surdeg som just nu bubblar i köket.






Barnen klipper ut alla saker dom önskar sig ur leksakskatalogerna,oj,oj tomten får nog vinna på lotto för att ha råd med allt,typ hela katalogen;)

6 kommentarer:

ylvisen sa...

Vi har samma problem här, kalla promenader och dyra julklappar.

kram

Jenny H sa...

Sv:
*garvar HÖGT* HAHAHA!
Ja visst va jag snygg?! Shit! Nu va det ju dock meningen att GRANEN skulle va i fokus :)!!!!

Fisan sa...

Kul med surdeg, måste jag oxå prova nån dag! Eller oxå får du bjuda på resultatet...;-)

Nu måste jag in och spana på Jenny! :-)

Marica sa...

Gabriel blev nästan galen på mig imorse när han rabblade upp allt han önskade sig och jag sa att det är väldigt mycket pengar så man kan kanske inte få allt, men hallå blev hans svar... det är ju inte du som ska betala det är ju tomten som gör julklapparna... Jaaa just det - att jag inte tänkte på det ;) Han kommer troligtvis bli väldigt besviken på julafton men hoppas han blir besviken på tomten då ;)

Marica sa...

Gabriel blev nästan galen på mig imorse när han rabblade upp allt han önskade sig och jag sa att det är väldigt mycket pengar så man kan kanske inte få allt, men hallå blev hans svar... det är ju inte du som ska betala det är ju tomten som gör julklapparna... Jaaa just det - att jag inte tänkte på det ;) Han kommer troligtvis bli väldigt besviken på julafton men hoppas han blir besviken på tomten då ;)

Mor sa...

Tror att jag känner igen det där;)
(Gör inte du)??
Du gjorde x och Jenny gjorde ring om det ni ville ha i katalogen;))
TYP ALLT!!
Kram!