SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 10 november 2010

Dagens tecken

Nu ska jag börja med dagens tecken på bloggen,vi tecknar ju med Ebba(tecken som stöd) och jag har tagit hem en app med massa tecken och där finns även dagens tecken som jag kommer dela med mig av så alla i vår omgivning lär sig för Ebba tecknar ganska mycket nu och då är det ju bra om hon kan göra sig förstådd även när inte vi är med.
Dagens tecken var ju inte så roligt men nån som läser kanske tycker det.


DRESSYR





3 kommentarer:

ylvisen sa...

Dressyr ha ha, användbart!! :D

Bra idé! Det ska jag apa efter, sen när jag köpt min iphone :) Har sparat 2500 kr än så länge :) till mitt iphonekuvert... å snart är det VB, BB och lön :)

Jenny H sa...

Bra! Säkert alltid någon som snappar upp något!!

Dressyr kommer jag nog dessvärre glömma bort inom kort eftersom jag aldrig använder ordet...

Kram!

Lena sa...

TACK

Super bra tecken tycker jag som är en dressyrryttare och jag har på sju år inte ens tänkt på att ta reda på vad dressyr har för tecken.
Nu ska jag lära Linnéa och Agnes de plus alla i min ridgrupp.

/Lena