SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 25 november 2010

Utbygget

Jag har ju glömt att visa bygget,inte helt klart än men barnens rum som var det viktigaste är ju klart.


Välkommen in,nya hallen. Bakom skjutdörrarna hänger man av sig.




Utsikt från dörren mot bakgården(ute ska det fixas till senare).Detta glaspartiet kan man öppna.




Här ska det bli en trapp ner till Martins hemmabio och glasräcke istället för det vita skyddet:)


Hallen till gamla huset,bakom första dörren toalett och andra dörren tvättstuga.

Korridoren till barnens rum,Ebba bor i första,Lucas i andra och min garderob längs bort.

Åt andra hållet

Ebbas rum(Elsa gillar mattan)

Ebbas fondvägg


Lucas rum

Bra hylla från Ikea

Säng och myshörna

Lucas fondvägg

5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej igen..
Tackar! Visst år vårt hus härlig men vi har massa jobb framför oss..
Ni har kommit lite längre än vi!
Vad fint det har blivit..
Härligt med glas väggen och ljusinsläppet!
Ni har också jätte fint hus!Häftigt med tegel och trä!

Visst blir man sugen på flera babysar. en till spelar väl ingen roll :) Eller?
Idag blev det lite till bakning här hemma! Vi stannar nog här hemma ..
Ha en bra fortsätt vecka och väntan till första advent!
Härliga bilder på barnen!
sirpa

Rebecca sa...

Vad kul att få se hur det blev (och kommer att bli). Hemma-hos-bilder älskar jag! Jättefint! Jag är så svag för glas!

Jenny H sa...

Ni har det verkligen så fint!!!

Fotot du har nu på lucas och Ebba är ett av mina favoriter! Jag tycker det är så jäkla fint på dem! Ebba är bara för söt när hon ska blåsa ut ljuset <3! Hoppas julen varar än till påska så vi får njuta av det fotot lääänge på din blogg!

Krya på dig och låt bli att bli mer sjuk. Det är så snabla trist!

Kram!

Emilias sa...

Åh vad fint det är :)

Nu har jag provat bloggprogrammet till iphonen, superbra ju!

ylvisen sa...

Superfint men det vet du ju att jag tycker!!

Underbar bild på ungarna!

kram