SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 24 november 2010

Bakslag





Imorse var han pigg och åt frukost som vanligt. Jag var ute och skotta medans Mira sov förmiddagspasset och när jag kom in hade Lucas ont i huvudet,han är jättevarm. Tog tempen som visar 39,4 stackarn och stackars mig,trodde vanliga vardagen skulle börja imorgon men det blir till att vara hemma hela veckan:(.
Han sitter och pinar i sig flytande alvedon,han är jättesvårt att få i medicin men jag har mutat med godis,det är väl ok? Alla knep är tillåtna bara det åker ner,tycker jag:).

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Hoffa sa...

Stackars Lucas=(. Det är absolut tillåtet=). Hoppas ni andra klarar er. Du får säga till om Ebba blir uttråkad, då kan hon komma hit. kramar

Camilla sa...

Hej! Usch då stackars killen!
Hoppas ni andra klarar er.
Du,det är tillåtet, bara det åker ner.
Kramar!!

Jenny H sa...

Bakslag är det värsta som finns!!!
Stackarn..

Har du testat att blanda i något typ saft i alvedonen? Eller är den redan smaksatt?

Krya på dig kramar till Lucas!

Jag rockar fett! sa...

Usch va tråkigt! :)

Ha ha å vem är jag då?????? :D

Marica sa...

Finns ju nån tablett som man kan suga på, alvedon allså, kanske kan va värt att prova??? Provade på Filip men han var för liten men jag tror Lucas skulle fixa det bra :)
Krya på honom!!!