SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 27 november 2010

Slappardag

Både jag och Martin är lite krassliga,skickat iväg Lucas och Ebba på julmarknaden med farmor och farfar. Vi ligger i varsin soffa och Mira leker på golvet.




Såhär ser våran adventsljusstake ut,allt från Hem och hobby,även duken,bra ställe fast det negativa är ju att man inte är ensam om samma stake,men alla har väl inte gjort precis likadant som mig,med gran?:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Jenny H sa...

Finfin!!!!

Camii sa...

Snygg Stake, jag har likadan fast med vita ljus, grön mossa med små vita stjärnor i. Krya på er!!
Kram

Camilla sa...

Det var Camilla som kommenterade och inte Camii :)

Marika sa...

vilken fin adventsstake... Hur har du fått till snöfallet på din blogg, vill också ha snöfall!!! ;-)

Rebecca sa...

Hehehe, jag såg inte att du gjort ett inlägg om bara staken längre ner här... Jag skrev om min igår och att det är lite tråkigt att varenda kotte har en. Men de är ju så fina! Jag tog någon special-en i min, så vi har inte riktigt likadana iaf!