SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 21 november 2010

Kompis

Ebba har haft sin första kompis här,(alltså utan föräldrar)det var Filip och han är lika gammal som Ebba fast det skiljer nästan 1 år ändå eftersom Ebba fyller i januari och Filip i december. Dom går på samma dagis och lekte så bra,var på Ebbas rum och lekte i tältet,med dockor,städade och greja,jag vågade inte ta kort för jag ville inte störa. Jag bara hörde massa skratt där innefrån och oj vad det värmde i mitt hjärta=)

Sen fortsatte dom att leka hemma hos Filip,Lucas lekte med Gabriel(Filips storebror),tills det var dax för Lucas handboll,tjejerna fick vara hos mormor och morfar under tiden för Martin och Hanna var hemma och sov,men nu har dom åkt in till gammelfarmor igen.

Ikväll är det "Vem kan slå Filip o Fredrik" kollar ni på det? Jag gillart!

3 kommentarer:

Marica sa...

Grabbarna var så nöjda med sina lekkompisar idag :) Det får vi göra om! Gick ju kanon!
Tänker på er och gammelfarmor! Kram!

Jenny H sa...

Förstår att det värmer i mamma hjärtat :)! Du skulle va med på dagis en dag, då skulle du va varm i hjärtat nästan hela tiden :)!

Här gäller ensam mamma söker..

Kram!

ylvisen sa...

Var roligt!! :D

Jo jag tittar, tycker det är lite roligt. Ibland blir jag irriterad bara när de pratar i mun på varandra hela tiden piff och puff :)

kram