SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 5 november 2010

Fredag!




Nya blöjor till Ebba,skönt att få det levererat till dörren:)



Jag efterlyste ju mer flerordssatser från Ebba(skrev det häromdagen) och nu kommer det hur mycket som helst! Innan den här bilden togs tecknade hon "dockan äta" så 2 ord är en bra början,hon har tecknat fler ord många gånger dom senaste dagarna:),detta tackar vi åter igen vår helt underbara Jenny för,vet att dom tränar det på dagis.
Ebba har vart ledig från dagis ons-fre denna veckan,på måndag ska hon dit igen,jag är så glad för vårt dagis,det lyser i ögonen på Ebba när vi går in,först hälsar hon på Jenny sen letar hon reda på Lisa(en annan fröken) som ställer sig redo att ta emot Ebba som rusar och slänger sig om halsen på henne:)!



Grabbarna hade en bra kväll igår,inga problem alls. Skönt med barn som kan sova var som helst,mina är också sånna och jag tror det är för att man lämnat bort dom ganska tidigt,nyttigt både för barn och föräldrar.


5 kommentarer:

ylvisen sa...

Va roligt!! Den där jenny hon är bra hon! Felix har stannat av helt med sina flerordsmeningar...

kan bara hålla med ang slutet på inlägget!

kram och trevlig helg

Jenny H sa...

Ryser och blir rörd när jag läser.. Tack.. Det betyder så mycket för mig att ni är nöjda.

*kramar om er ordentligt*

Ha de så kul i helgen!!!

Mor sa...

Gammelmor o gammelfar är också helnöjda för Ebbas skull:))
Du är ju helt toppen för henne!!!

Jätteduktig...:)

Camilla sa...

Kan inte annat än hålla med!
Vad skulle vi göra utan Jenny!!!
Bruna är TOPPEN !
Ha det gött i Stockholm.
Kram

Jenny H sa...

Vad skulle J-A-G göra utan flickorna???????

Puss...