SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 2 april 2010

Långfredag


Martin har haft hjälp av Lucas idag,dom har satt upp belysning i hallen,kommer bli superbra.

Jag har mest vart trött,legat i soffan och sen flyttade jag till Lucas säng och därefter soffan igen.
Nu har vi haft fredagsmys med tacos,alltid lika gott och nu ska jag lägga mig i badet. Ikväll ska vi se på bröllopsfotografen.

GLAD PÅSK PÅ ER!

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Duktiga killar!

Glá påsk!

Linda S sa...

Tänkte bara ta tillfället i akt och tipsa om en tävling på min blogg som kanske kan intressera. Vinnaren får en CD med mängder av teckenloppor färdiga att skriva ut OCH data programmet Ordramar.
Sista tävlingsdag är den 4/4

Malin sa...

Mmm älskar också tacos, tyvärr är det nog jag som tycker det är godast här hemma, annars är det ju något man skulle kunna göra nästan varje vecka för "barnens skull" :) GLAD PÅSK och kramar från Malin & co