SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 30 april 2010

Valborg 2010

Nu är Ebba pigg igen och *peppar,peppar* så har vi andra klarat oss.

Har ju inte haft nått kul att berätta eftersom vi suttit här på skolgatan,jag och Mira åkte och storhandla igår när Martin hade slutat,det var det roliga vi gjorde igår. Lucas har spelat och Mira får titta på:-)

Ser ni att mina tjejer matchar varandra idag?:-)

Har fått sova riktigt bra inatt,Mira åt "bara" när vi la oss 23 & 2 & 5 & sen sov vi till halv 9,det är ju ok så idag har jag vart pigg.

Vi ska inte göra nått speciellt idag,ha en familjemys-valborg.
Lite skillnad mot förr i tiden när detta var DEN stora festhelgen,fy vad skönt att man inte är ung längre...
Trevlig kväll på er!

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Härligt att hon är pigg igen! Då kanske du kan ta och önska dig lite sol nu igen då???? För det här regnet känns ju lite trist..

Ha en bra valborg!

Kram!

Marica sa...

Skönt att hon är bättre!
Här blir det grillat o poatatisgratäng ikväll,, mumma! Hoppas vi kan ses snart! Kram!

Jenny H sa...

Jo det gick fint idag och de var väldigt intresserade av vad jag hade att säga :-)! Det tyckte tom med att jag ska försöka få kommun att bjuda mig på en distansutbildning i ämnet.. Det vore ju kanon!

Hrm.. tycker du att jag ska ha diskret klädsel.. Där sprack planen att låna outfiten från din möhippa alltså! Tyckte den kunde vara passande annars ;-)!

Sköt om er och ha en fin helg!

Kram!

Mor sa...

Vad "GÖTT" att ni har klarat er!!
Peppar peppar!!!
Ska hälsa från Stockholmarna som är här i kväll o grillar (DIF DIF)
Ha dä nu bra...:)
Kram