SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 15 april 2010

Härlig dag

Idag har det vart så fint väder,när jag hade lämnat barnen gick vi och åt frukost med Sofia och Emil. Sen gick jag hem och plocka bort våra påskfjädrar,löv och klippte lite i blommorna,fyllde säkert 2 st 5-liters påsar,så stor trädgård har vi:-)

Martin har lagt in golv och satt golvlist i Ebbas rum så det är ju i princip klart,blir så fint. Målaren har strykt första lagret med färg i taket.

Sen har vi tagit det lugnt idag,skönt att ha en dag utan planer. När jag hämtade barnen gick vi till lekparken och hade med lite mellanmål.

Igår hann jag inte blogga,när jag lämnat barnen passa jag på att städa övervåningen sen var Emma,Tuva och Alva här och hälsa på. Efter att jag hämtat barnen kom min andra Emma och sen skulle jag iväg på teckenkurs på eftermiddagen,så nu har Mira vart på sin första kurs,hon lärde sig nog inte så mycket för hon sov hela tiden...



5 kommentarer:

Kristin sa...

Vad mysigt att vara mammaledig. Fina ni var i tidningen. Ha det bra, kram

ylvisen sa...

Ser ut som en bra dag!

Lik pappa, det har jag nästan aldrig hör förut, alla säger att jag är lik mamma :)

Jenny H sa...

Sååå fina rum de kommer få, Ebba och Lucas! Lillasyster kommer bli så avis ;-)!

Kram!

jennie sa...

nej men Jessica. Har du fullt upp? Du brukar ju skriva varje dag ju..
;)

Mor sa...

Var är Dagboken ??? vad händer??
Kram