SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 13 april 2010

Efterkontroll

var vi på med Mira idag,hon gick igenom besiktningen utan anmärkning;-). Hon vägde 3190 gram så hon var nästan tillbaks på födelsevikten och det var bra,hon hör bra och så tog dom pku och hon sa inget så det var skönt,tycker det är otäckt att se när dom sticker nålar i mina barn...

Lucas var och gjorde hörsel-test,jag tycker han har verkat höra sämre det sista men han skiter nog bara i mig för han hörde jättebra.

Nu ikväll har jag vart själv hemma med alla barn,första gången sen vi kom hem men det gick bra,just nu sover alla fast Mira ligger ju här i soffan. Hon fick bada idag,det gillar hon verkligen,dock inte lika skönt när det är dax att komma upp och bli torkad...

Imorgon ska Lucas gå till brandstationen med 6-årsgruppen så vi måste vara på dagis kl:9 och Martin ska jobba så då får jag känna på hur det kommer bli framöver.

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Lycka till, det kommer att gå bra! Kom igen om ett halvår när hon kryper eller om ett år när hon springer ifrån dig HA HA HA eller så är det bara mina ungar som håller på så....

Skönt att hon klarade besiktningen, länter efter att snosa lite i nacken :)

kram

Jenny H sa...

Du klarade det ju galant! Perfekt i tid!