SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 5 april 2010

Ne ingen bebis än..

Känns som när jag inte bloggat på hela dagen så misstänker många att vi är inne på bb vilket inte är konstigt,men här är det lugnt.

Igår kväll var vi hos Johan och Sofia,grillade hamburgare,mums för grillat,tack för det!

Idag har jag haft en slappar-förmiddag med vila och bad.
Sen har vi firat Martins mormor Linnéa på hennes 90-årsdag. Jag glömde tyvärr kameran så det blev ingen bild på henne.

Jag kan ju chocka med att berätta att jag nästan packat klart bb-väskan,så bra gjort för att vara mig! Imorgon ska jag till mvc,spännande att se om magen har växt. Skönt att inte ha jobbångest idag,jag är ju LEDIG!

Hoppas ni haft en bra påsk alla mina söta läsare.

5 kommentarer:

Nyinflyttad sa...

Nice...ja, nu är man lite spänd så fort du inte bloggar.
Nu är det nära...:) Gud vad mysigt!
Ska bli så roligt att se vad det blir :)
Lycka till! Kram

marica sa...

Spännande nu! Och att BB-väskan är packad tyder på att tom du tror att den kommer ut snart snart snart ;) Bra jobbat :) Har mobilen nära till hands så jag kan få ett mms när den lill* vill komma ut :) Tänker på er o hojta till om ni behöver lämna av barnen här på vägen, dte kan ju gå fort :) KRAM

Kristin sa...

Massor av lycka till med bebisen. Härligt med ett par dagar utan jobb och bara vara ledig och mysa. Sköt om dig,
kram kram Kristin

Jenny H sa...

Ja du är duktig du som packat väskan!
Snart får vi veta vem det är som trivts så bra därinne! Härligt!

En fråga (du är mitt bloggproffs!), ser att du lagt in min blogg i din blogglista. Uppdateras den inte efter när man skrivit i sin blogg? Alltså vad jag menar: När jag precis skrivit ett nytt inlägg, ska inte jag hamna överst i din blogglista då eller funkar det inte så? Försöker förstå mig på hur allt funkar...

Ses imorgon!

Malin sa...

Oj va spännande det är att kika in här dessa dagar! Skönt att vara ledig och ladda upp. Många kramar!