SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 22 april 2010

Vilodag

Imorse bestämde jag mig för att vila när barnen var på dagis,Mira har vart hungrig inatt och jag har inte legat ner dagtid sen hon kom. Det blev bil till dagis,hem och plocka iordning,mata,sen bajsa hon ner sig så då fick hon bada,sen la vi oss i soffan och slappa/sov tills det var dax att hämta barnen igen,riktigt skönt.
Efter dagis tog vi en sväng till mormor och morfar,har vart så fint väder idag så vi ville vara ute och andas landet-luft:-)
Ebba och Lucas plockade vitsippor till mig,så fina♥.
Ikväll har Lucas hjälpt mig att mata Mira,jag ammar henne men ibland får hon flaska,Lucas är så snäll och hjälpsam.
En nybadad Ebba som är redo för sängläge...

2 kommentarer:

jennie sa...

åh, vitsippor! här är det snö i skogen än..

Jenny H sa...

BRA VÄNNEN! DUKTIGT ATT DU VILAT!