SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 26 april 2010

Härliga måndag:-)!



Ja tänk att jag gillar måndagar nu,jag gillar alla dagar,det är helt underbart att vara mammaledig! Jag,Mira och Elsa gick en promenad när vi hade lämnat storasyskonen,det var så fint vid vättern.

När vi kom hem dammsög jag det jag inte hann igår sen la vi oss och sov en stund.


När jag hade hämtat barnen åkte vi till biblioteket och lånade lite böcker,Ebba tycker det är jättekul där.





2 kommentarer:

ylvisen sa...

Vilken fin vagn, hon åker verkligen kungligt! :)

KRAM

Jenny H sa...

Själv är jag ingen måndagsmänniska alls men tänk att jag har visst överlevt även denna måndag! Halleluja!

Ja biblioteket gillar hon.. Att springa ner för den sluttande delen vid barnavdelningen är ju extra kul!

Kramelur!